петак, 07. јун 2013.


Već duži vremenski period naš seksualni život je ravan nuli. Mja žena jednostavno potpuno aseksuana, normalno odmah sam to pripisao sebi kao „Zaslugu“, naime ona je petnaest godina mađa od mene, poslovno vrlo uspešna i poznata ličnost. To što smo poceli da budemo zajedno je bio pre svega razlog predivan seks koji smo od prvog trenutka imali Ja sam imao 42 godine a ona 27 ja sam iza sebe imao propali brak i trinaest godina života posle razvoda ispunjen gotovo neprekidno nizom žena i to vrlo kvalitenih… Nisam planirao da se ponovo ženim , tako sam i nju upoznao je r je bil aau društvu sa mojom bivšom devojkom sa kojom sam ostao u dobrim odnosima . Ona je bila njena drugarica, vec na upoznavanju smo ostili da nečeg ima, tako da nam je trebalo vrlo malo da postanemo nerazdvojni.Slagali smo s e u svemu naročito u seksu koji je bio buran i gotovo svakodenevan, ubrzo smo p’oceli da živimo zajedno . t a prva godina ostala nam je u sećanju kao nešto izuzetno …

>>> najbolja sam <<<

Problem počinje da se nazire kad ona ostaje udrugom stanju, počinju prozivke ljubomorne scene , svađe svakodnevne, optuživanja seks nula. Bio sam veran i cekao da s e nešto promeni rađanje deteta stvar je učinila još gorom, pretvorilo s e u jednom nedeljno, zatim mesečno , tako godinama Vrela krv i strast su potpuno utihnuli, tokom tih godina , sebe nisam mogao da se prepoznam, vreme sam provodio za kompjuterom, komunicirao sa raznim ljudima , seksi sajtovima erotskim pricama , sve mi je to prebačno kao minus u ćestim svadjama, vremenom su svađe utihle lepo smo s e slagali ali seks je umro u našim odnosima… Tako je bilo do odlaska a more ove godine .. Nas dvoje smo rešili da ove godine ne idemo na more ćerku smo poslal da sa taštom ode na mesec dana. A mi smo rešil da ne idem nigde , osim koji put na adu. Sve se promenilo kad je Sonja dobila nag radu 14 dana Hotel „Plavi horizonti,“ Tivat, Samo smo se to veče dvoumili.. Već ujutro smo s e pakovali. Ja sam proveo dan kod majstoraa koji nam je pripremio auto za put ,Sonja dan u kupovini. Na more smo krenuli iste večeri.. Hotel poznat drugi sprat . soba sa pogedom, zaednička tarasa sa susednom sobom zaključana vrata između. Sobe se mogu spojiti To namo nije smetalo,u susedenoj sobi je bio mladi par, celu noć su vodili ljubav. Čulo se kao da su sa nama u krevetu.U jednom trenutku sam komentarisao d ato nemA smisla Sonja. Moja žena, je promljala, pustidcu, nmoj da si matorac…Nešto posl etoga stavio sam ruku nanjenu pičku,preko gaćica kpoje sam osetio da su vlažne i krenuo d je milujem. Odbila m e tako što je prilčno grubo sklonilamoju ruku.Nije me uznenadila.Made komšije videli smo ih to jutro sedeli su na terasi sunčali se ./ Javio sam s e takav je red,onisu ustali nasmejani i premda nije uobičajno ali je pristojno prtestavili se On j Nenad ima 30 godina a ona je Saška 24 godine, on je kolega mašinski inženjer a ona studenkinja političkih nauka, žurnalistika buduća Sonjima koleginicam asmejao sam s e i povao ženu da izađe na ovu
 zaista intreresantnu podudarnost nije me baš razumela, tek je ustajala, još sanjiva nije čula da sam ja sa nekim razgovarao, bukvalno iz kreveta je iskoračila na tarasu .. Kad je iskoračila j e i zastala , šokirana, zato što je bila gotovo gola ,na sebi je imala malu providnu maicu na bretele koja

ni pupak nije pokrivala i takođe minimamne pamučme gaćicem , ovo dvoje komšija su takođe bili iznenađeni, Nenad koji s eprvi snašao prvo je dobro onako muški odgladao ,rekao, Nenad haj, moja žena kojoj sam u sekundi vdeo da su se bradavice ukrutile je rekla izvinite ,okrenua se i ušla u sobu, Ispraćena muškim i ženskim pogledima, zadivljenosti, jer je Sonja super građena i da sa svojih četrdeset godina prestavlja pojam zgodnoće, na cemu joj zavide svi…Okrenuo sam s e ponovo komšijama i video d a Nenad koji je imao biciklistički šorc pokušava da se sakrije iza svoje devojke koja počinje da se smeje i da se namešta ne dozvolavajući mu da s e sakrije. Na šorcu s e ocrtavao moćan kurac, bi mi jasno da je to Nenadov adut,s pravom ..Još malo smo bili u razgovoru, ja sam se ponašao kao da s e ništa ne događa, kad se ponovo pojavila Sonja ovaj put ogrnuta svilenim kimonom.Nije trebalo mnogo kad se zagledala Nenadov šorc koji je bio potpuno ispunjen u erakciji, po mojoj proceni taj debeli komad ima bar 25 cm.Nenad je stojao uz Sašku.zagrlivši j e oko struka pritisnuo je svojim moćnim kurcem razgovor se pretvori u ćaskanje o poslu i studijama. Bio sam iznenađen opuštenošću moj e žene i pogotovu što je Nenadova provokacija tako očigledna, u meni probudila uzbuđenje i perverzne ideje koje mi nisu skoro padale napamet.Prekidoh razgovor, ponudom da skuvam kafu, odgovoriše pozitivno i Nenad napravi korak i otvori vrata , njegov ponos stojao je okrenut nagore prema pupku sa asno ocrtanom konfiguracijom. Sonja napravi korak, nije mogla da prođe drugačije mego da se očeše o Nenada tj njegovog đoku učinila je to čak s e malo više očešala nego što je bio neophodno,Okrenuo sam s e pre nego što sam išao stiže me Nenadovo pitanje da li sam za sladoled, okrenuh se stojao je na metar sred Sonje koja je sela na stolicu, i bukvalno gledala u njegov kurac…..Meni s e odmah stvorila slika kao ga ona guta celog . od svega toga meni se digao i samo što nije ekspodiro, stavih vodu na šporet i uoh u wc. Trebalo mi je minut dva da sve rešim, nije potrebno da pričam šta sam zamišljao, ubrzo kafa je bila gotova tih par minuta sam iskoristio da bučem bermuda i d ana staklu gledam svoju ženu koja je neprkidno pričala , novinarske priče , povremeno s e usiljeno smejala na Nenadove upadice… Znao sam taj smeh bila je žešće napljena, ne znam je takvu već godinama , Pridružio sam im se i narednih sat vremena smo proveli u veselo čavrljanju upoznavajući s e , Tu smo s e dogovorili da naveče kad se vratimo iz šetnje ako nam bude do toga možemo igrati jamb ili karte. Intresantno da nas nisu pozvali na plažu, pretpstavili smo da imaju neku šemu možda prijatelje, mi njih nismo pozvali jer mi idemo na stene gd e se kupamo goli.Na plaži smo uživali , posmatrao sam svoju ženu koja je po običaju bila ćutljiva, Mlade komšije samo prokomentarisala da su interesantni,na moju primedbu z a Nenada da je seljak i primitvac odgovorila je Ta mi smo ih zatekli, ljudi su bil na terasi, i bilo je najnormalnije da ignorišemo situaciju, moj komentar da čovek tera kapitalca, nije komentarisala, a moju opservaciju da nije mogl a da ignorišea da je stao spred nje, promrmljalaje nesto nerazgovetno, nametajći se kao da će da spava samo su jo s e brdavice izdajniučki ukrutile. Prišao sam joj onako mokar legao pored nje i dmah je uhvatio za pičku, gurnuo sm srednji prst koji je uleteo u inače tesnu pičku, bila je potpuno mokra balva kao da balavi već satima..Trgla s e kaoda je htela da skupi noge a onda se predomislila , nastavio sam ovaj put da je mazim dok mi je kurac stao kao jarbol, samo sto sam joj dotakao klitoris i nežno g aprotrljao krenulaje tako žestoko d a svršava da sam i ja bio iznenađen, svršavala je u talasima dugo neobično strasno. Malo smo se odmorili jasam stavio njenu ruku na moj kurac,ona ga malo prodrka i promuklim glasom reče hajde da idemo u sobu…Otišla je u kupatilo ja sam se uvukao ispod čaršafa pojavia se potpuno gola i u trku uletela u krevet,konačno pomislih u sebi dok je moj kurac glatko uleteo u njenu čupavicu.Jebao sam je nežno i grubo jebao sam je silvito dugo u neko doba , joj šapnem na uvo zamisli da te e sad jebe Nenad, ne , ne ne želim to jedva reče, reči se izgubiše u talasu vezanih orgazama, svršavala jekao nikad , ne računam zadnje vreme, svršavala n e cičući vrišteći, grebala me e i zabadala nokte u guzu i leđa grizla ramena govorila da će umreti. Ja sam joj još par puta govorio dasam Nenad da ću je jebati koliko sutra da ću joj rasturiti guzu i slične perverzije n a
 koje nije htela da pomisli a kamoli da ih realizuje.. Odmarali smo s e ona me
 ljubila i puzala po meni,, polako smo s e smirivali kad iz druge sobe začusmo jecaje koji polako prelaze u krike ćutali smo i sušali, tako su oni očigledno nas odslušali….Posle nekoliko minuta moja žena me upita šta bih j a rado kad bi se ona pojebala sa Nenadom, upitah dali želi, klimnula je glavom skrivajući pogled, potrudićemo se da ti ispunimo želju posle moje izjave ona se prosu po meni, zarotira se namestivši se u pozu 69, zgrabi kurac i posveti se tome. Svršio sam tako d a se zagcnula, ali nije htela da ispusti kap..Probudio sam s e prvi Sonja je ležala potrbuške na jastuku blago raširenih nogu istrćene guze. Tako je i zaspala posle seksa, napolju se čuo prigušen smeh i zveckanje čaša komšije se očigledno lepo zabavljaju, Pogledna Sonju i predlog koji j e iznela podiže mi kurac, bio j ečvrst kao čelik.Oplkoračih j e dovedem sebe izeđu nogu lagano se naslonih na ruke i dovedoh kuraca ulaz pičke koja je ovog puta a iako nabrekla bila upola manje vlažna navukoh j e na kurac jednim pokretom sa rečima prošaputah izmenjenim glasom „Spremna moja koimšinica d a primi kurac odreagovala je lenjo se meškoljeći kukovima i onda se snažno nabi na njega, navlačio sam je žestoko, ona mi j etako dgovarala stenjala je i momea t svršavqanja reseče njen vrisak koji uguši u jastuku brzo sam svršio i ja , ne toliko imtezivno ipak dobro… Narednih dvadeset minuta s e tuširala i spremala,bro supočel pozivi sa terase,javio sam s e daolazim dmah pošto s e istuširam. Ubrzo j eSonja izašla potpuno gola, samo0 par sekundi posle Nenada koji se poj avio bojažljivo na vratima, nism siguran danas da se sklomio na vreme pre Sonjinog ulaska, sad to više nije bitno znao sam šta nas čeka i jedv a čekao taj trenutak.
 Vrlo brzo sam završio kupanje, sve vrem e m e uzbuđenje ne pušta, izđem i kupatila , Sonje nema već je na terasi bila je obučena u moju košulju,zavrnutih rukava sa otkopčanih tri dugneta n kad se nasloni na sto dobar deo prellepih sisa;.Dole na moje iznenađenje devojački minić’,tesna bela suknjica sa rajfešlusom,iz mladih zajednickih dana kad je seks bio stvaran Ponela je znači li to da je rešila da proba da mi se pibliži,verovatno nema gaćice.Saška širokom platnenom haljinom krije svoje znisko telo,garaantovano je zgodna ,pomisao d aću je mžda il sigurno jebati me uznemiri.Na kraju, Nenad u širokim lanenim pantalonamaa,prosto osetih neko razočarnje.Zagrajaše kad sam se pojavio,još sa vrata me upitaju zašta sam,jamb ili karte ,mudro se uzdržah,od pića odlučih za vino.Zezanje a kasnije mogu i karte.Šala začikavanje šala na moje godine,i na to moje vađenje,ispričaše šta su čuli..iz naše sobe , mi šta smo čuli iz njihove , spomenuše da su nudisti i priča o seksu napravi atmosferukoju smo svi želeli pri tome su forsirali vino,dobar težak crnjak o dčegas ee dobro povraća.Posle nekog vremena vino počinje svoje,Saška iznenada jednim potezom skinu hakljinu,govoreči da joj je vruče,Donela je led i sela na stolicu pored mene.Gledai sam mlade sise na dvadeset santtimetara od mene.ja već napaljen,morao sam da prekrstim noge..Digao mi se kurac, hteo sam diskretno d aprekrstim noge, ali Saška me preduhitri šljepi me više pomilovapo kurcu sa rečima „neko jeovde nevaljao“ na sreću ustade i de da donese karte..seli smo oko stola bili smo prilično piujani,ali vrlo svesni gdse smo i šta radimo…Sedeo sam uz Sonju kojoj s otkopčalo četvrto dugme i vide se prelepe sise skoro do bradavica pravila su jasna u skidanje, ako mema šta pobednik daje gubitniku zapoved koju ovaj mora dai zvrši Sam početak Sonja gubi prvu ruku, j a sedim pored nje dikretno sam povukao rajfešlus i ustanovio da nema gaćice, ruku je dobio Nenad, naslađivao s e i zahtevao da skine suknjicu ,učimia je tzo veoma ljupko , zabelela se guza a fino očišan trougao samo trnutak dok nije pokrila košulja.po zapovesti prošetala se malo gore dole i vratila na mesto tu je zastala odmeri la je Nenada koji je strajao i nadrkavao svoje čudovište. Kao da nije prvi put ona stade ispred njega pokretom ramenima skliznu košulja i ona ostade potpuno gola , ne gledajući u nas kleknu i bez reči uhvati ga za kurac i poče da ga obrađuje kao vrhunska kurva Sašk a i ja gledali kao opčinjeni Meni s edigao samo što ne pukne. Gledao sam prizor ako moja žena koja neće da se jebe godinama srtrastveno ka vrhunska kurva puši kurac totalno nepoznatoj sobi… pade mi nešto napamet .. Sonja j e zbunjeno zurila prekinuta u strasti progovorih sa predlogom da noćas onja ostane sa Nenadom do buđenja aqd a Saška i ja odemo u našu sobu…
 Jebao sam mladu ženu koja se odmah pomamila sliušala j e verovatno kao i ja Sonju ka ako iz druge sob e ciči i moli da bude jebana , razvaljena , da je kurva i mnogo stimulativnh reči…I tako cele noći jutro je početak nečeg što ne može stati jednu priću..

ni pupak nije pokrivala i takođe minimamne pamučme gaćicem , ovo dvoje komšija su takođe bili iznenađeni, Nenad koji s eprvi snašao prvo je dobro onako muški odgladao ,rekao Nenad haj, moja žena kojoj sam u sekundi vdeo da su se bradavice ukrutile je rekla izvinite ,okrenua s ei ušla u sobu, Ispraćena muškim i ženskim pogledima, zadivljenosti, jer je Sonja super građena i da sa svojih četrdeset godina prestavlja pojam zgodnoće, na cemu joj zavide svi…Okrenuo sam s e ponovo komšijama i video d a Nenad kji je imao biciklistički šorc pokušava da se sakrije iza svoje devojke koja počinje da se smeje i da se namešta ne dozvolavajući mu da s e sakrije. Na šorcu s e ocrtavao moćan kurac, bi mi jasno da je to Nenadov adut,s pravom ..Još malo smo bili u razgovoru, ja sam se ponašao kao da s e ništa ne događa, kad se ponovo pojavila Sonja ovaj put ogrnuta svilenim kimonom.Nije trebalo mnogo kad se zagledala Nenadov šorc koji je bio potpuno ispunjen u erakciji, po mojoj proceni taj debeli komad ima bar 25 cm.Nenad je stojao uz Sašku.zagrlivši j e oko struka pritisnuo je svojim moćnim kurcem razgovor se pretvori u ćaskanje o poslu i studijama. Bio sam iznenađen opuštenošću moj e žene i pogotovu što je Nenadova provokacija tako očigledna, u meni probudila uzbuđenje i perverzne ideje koje mi nisu skoro padale napamet.Prekidoh razgovor, ponudom da skuvam kafu, odgovoriše pozitivno i Nenad napravi korak i otvori vrata , njegov ponos stojao je okrenut nagore prema pupku sa asno ocrtanom konfiguracijom. Sonja napravi korak, nije mogla da prođe drugačije mego da se očeše o Nenada tj njegovog đoku učinila je to čak s e malo više očešala nego što je bio neophodno,Okrenuo sam s e pre nego što sam išao stiže me Nenadovo pitanje da li sam za sladoled, okrenuh se stojao je na metar sred Sonje koja je sela na stolicu, i bukvalno gledala u njegov kurac…..Meni s e odmah stvorila slika kao ga ona guta celog . od svega toga meni se digao i samo što nije ekspodiro, stavih vodu na šporet i uoh u wc. Trebalo mi je minut dva da sve rešim, nije potrebno da pričam šta sam zamišljao, ubrzo kafa je bila gotova tih par minuta sam iskoristiod abučem bermuda i d ana staklu gledam svoju ženu koja je neprkidno pričala , farmaceutske prie ovremeno s e usiljeno smejala na Nenadove upadice… Znao sam taj smeh bila je žešće napljena, ne znam je takvu već godinama , Pridružio sam im se i narednih sat vremena smo roveli u veselo čavrljanju upoznavajući s e , tu smo s edogovorili da naveče kad se vratimo iz šetnje ako nam bude do toga možemo igrati jamb ili karte. Intresantno da nas nisu pozvali na plažu, pretpstavili smo da imaju neku šemu možda prijatelje, mi njih nismo pozvali jer mi idemo na stene gd e se kupamo goli.Na plaži smo uživali , posmatrao sam svoju ženu koja je po običaju bila ćutljiva, Mlade komšije samo prokomentarisala da su interesantni,na moju primedbu z a Nenada da je seljak i primitvac odgovorila je Ta mi smo ih zatekli, ljudi su bil na terasi, i bilo je najnormalnije da ignorišemo situaciju, moj komentar da čovek tera kapitalca, nije komentarisala, a moju opservaciju da nije mogl a da ignorišea da je stao spred nje, promrmljalaje nesto nerazgovetno, nametajći se kao da će da spava samo su jo s e brdavice izdajniučki ukrutile prišao sam joj onako mokar legao pored nje i dmah je uhvatio za pičku, gurnuo sm srednji prst koji je uleteo u inače tesnu pičku, bila je potpuno mokra balva kao da balavi već satima..Trgla s e kaoda je htela da skp noge a onda se predomislila , nastavio sam ovaj put da je mazim dok ni je kurac stao kao jarbol, samo sto sam joj dotakao klitoris i nežno g aprotrljao krenulaje tako žestoko d a svršava da sam i ja bio iznenađen, svršavala je u talasima dugo neobično strasno. Malo smo se odmorili jasam stavio njenu ruku na moj kurac,ona ga malo prodrka i promuklim glasom reče hajde da idemo u sobu…Otišla je u kupatilo ja sam se uvukao ispod čaršafa pojavia se potpuno gola i u trku uletela u krevet,konačno pomislih u sebi dok je moj kurac glatko uleteo u njenu čupavicu.Jebao sam je nežno i grubo jebao sam je silvito dugo u neko doba , joj šapnem na uvo zamisli da te e sad jebe Nenad, ne , ne ne želim to jedva reče, reči se izgubiše u talasu vezanih orgazama, svršavala jekao nikad , ne računam zadnje vreme, svršavala n e cičući vrišteći, grebala me e i zabadala nokte u guzu i leđa grizla ramena govorila da će umreti. Ja sam joj jošpar puta govorio dasam Nenad da ću je jebati koliko sutra da ću joj rasturiti guzu i slične perverzije n a
 koje nije htela da pomisli a kamoli da ih realizuje.. Odmarali smo s e ona me jeljubila i puzala po meni,, polako smo s e smirivali kad iz druge sobe začusmo jecaje koji polako prelaze u krike ćutali smo i sušali, tako su oni očigledno nas odslušali….Posle nekoliko minuta noja žena me upita šta bih j a rado kad bi se ona pojebala sa Nenadom, upitah dali želi, klimnula je glavom skrivajući pogled, potrudićemo se da ti ispunimo želju posle moje izjave ona se prosu po meni, zarotira se namestivši se u pozu 69, zgrabi kurac i posveti se tome. Svršio sam tako d a se zagcnula, ali nije htela da ispusti kap..Probudio sam s e prvi Sonja je ležala potrbuške na jastuku blago raširenih nogu istrćene guze. Tako je i zaspala posle seksa, napolju se čuo prigušen smeh i zveckanje čaša komšije se očigledno lepo zabavljaju, Pogledna Sonju i predlog koji j e iznela podiže mi kurac, bio j ečvrst kao čelik.Oplkoračih j e dovedem sebe izeđu nogu lagano se naslonih na ruke i dovedoh kuraca ulaz pičke koja je ovog puta a iako nabrekla bila upola manje vlažna navukoh j e na kurac jednim pokretom sa rečima prošaputah izmenjenim glasom „Spremna moja koimšinica d a primi kurac odreagovala je lenjo se meškoljeći kukovima i onda se snažno nabi na njega, navlačio sam je žestoko, ona mi j etako dgovarala stenjala je i momea t svršavqanja reseče njen vrisak koji uguši u jastukuubrzo sam svršio i ja , ne toliko itezivno ipšak dobro… Narednih dvadeset minuta s e tuširala i spremala,bro supočel pozivi sa terase,javio sam s e daolazim dmah pošto s e istuširam. Ubrzo j eSonja izašla potpuno gola, samo0 par sekundi posle Nenada koji se poj avio bojažljivo na vratima, nism siguran danas da se sklomio na vreme pre Sonjinog ulaska, sad to više nije bitno znao sam šta nas čeka i jedv a čekao taj trenutak.
 Vrlo brzo sam završio kupanje, sve vrem e m e uzbuđenje ne pušta, izđem i kupatila , Sonje nema već je na terasi bila je obučena u moju košulju,zavrnutih rukava sa otkopčanih tri dugneta n kad se nasloni na sto dobar deo prellepih sisa;.Dole na moje iznenađenje devojački minić’,tesna bela suknjica sa rajfešlusom,iz mladih zajednickih dana kad je seks bio stvaran Ponela je znači li to da je rešila da proba da mi se pibliži,verovatno nema gaćice.Saška širokom platnenom haljinom krije svoje zmisko telo,garaantovano je zgodna ,pomisao d aću je mžda il sigurno jebatime uznemiri.Ma kraju Nenad u širokim lanenim pantalonamaa,prosto osetih neko razočarmje.zagrajaše kad sam se pojavio,još sa vrata me upitaju zašta sam,jamb ili kartr ,mudro se u
 odlučih za vino.zezanje a kasnije mogu i karte.Šala začikavanje šala na moje godine,i na to moje vađenje,ispričase šta su čuli..iz naše sobe , mi štasmo čuli iz njihove , spomenuše da su nudisti i priča oseksu gde su prilično radoznali , tako rekoše, napravi atmosferu koju smo svi želeli pri tome su forsirali vino,dobar težak crnjak o d čega se dobro povraća.Posle nekog vremena vino počinje svoje,Saška iznenada jednim potezom skinu haljinu,govoreči da joj je vruče,kao da se žali izreče mjenu „muku „ Pošto je Nenad poznat po svojoj „mani“ tako je rekla, njoj nije preostalo ništa drugo nego da se prilagodi i da po dogovoru od toga naprave zajednički užitak..Donela je led i sela na stolicu pored mene.Gledai sam mlade sise na dvadeset santtimetara od mene.ja već napaljen,morao sam da prekrstim noge..Digao mi se kurac, hteo sam diskretno d aprekrstim noge, ali Saška me preduhitri šljepi me više pomilova po kurcu sa rečima „neko je ovde nevaljao“ na sreću ustade i de da donese karte..seli smo oko stola bili smo prilično piujani,ali vrlo svesni gdse smo i šta radimo…Sedeo sam uz Sonju kojoj s otkopčalo četvrto dugme i vide se prelepe sise skoro do bradavica pravila su jasna u skidanje, ako mema šta pobednik daje gubitniku zapoved koju ovaj mora dai zvrši Sam početak Sonja gubi prvu ruku, j a sedim pored nje dikretno sam povukao rajfešlus i ustanovio da nema gaćice, ruku je dobio Nenad, naslađivao s e i zahtevao da skine suknjicu ,učinila je to veoma ljupko , zabelela se guza a fino očišan trougao samo trnutak dok nije pokrila košulja.po zapovesti prošetala se malo gore dole i vratila na mesto. Tu je zastala odmeri la je Nenada koji je strajao i nadrkavao svoje čudovište, samouvereno bez stida. Tako ga je i izvadio, dok se Sonja šetala u tih par mketara. Pojavilo s e čudovište od kurca , primerene dužine 25cm, kasnije smo saznali a ono što je bilo šokantno to j e debljina. Otprilike promera pivske flaše Kao da nje prvi put Sonja stade ispred njega pokretom ramenima skliznu košulja i ona ostade potpuno gola , ne gledajući u nas kleknu i bez reči uhvati ga za kurac i poče da ga obrađuje kao vrhunska kurva Sašk a i ja gledali kao očinjeni . Meni s edigao samo to nije primećeno da pukne. Gledao sam prizor ako moja žena koja neće da se jebe godinama srtrastveno ka vrhunska urva puši kurac totalno nepoznatoj sobi… pade mi nešto napamet .povikah stanite imam ideju…
 . Sonja j e zbunjeno zurila prekinuta u strasti izađen sa sa predlogom da noćas Sonja ostane sa Nenadom do buđenja a da Saška i ja odemo u našu sobu… Jebao sam mladu ženu koja se odmah pomamila slušala j e verovatno kao i ja Sonju ka ako iz druge sob e ciči i moli da bude jebana , razvaljena , da je kurva i mnogo stimulativnh reči…I tako cele noći jutro je početak nečeg što ne može stati u jednu priću.Ja sam mudro rešio (godine donose mudrost) Da s e ne takmičim s a Nenadom unapred izgubim Znao sam šta Sašlio treba. Svo svoje znamje ,iskustvo pretvorih u nežnost, to i men e otvori, napravilismo taka enrgetski krug, gde sam joj čigledno otvorio sve senzore da sam te noći i video suze užitka i jedno potpuno predavanje, znao sam da sam položio test.Zaspala j e pored men e čvrsto priljubljene uz mene.
 Buđenje ako se tako može nazvati slatki košmar u kome on ne želi da otvori oči a sam ne nestane , osećao je verućinu sa svoje leve strane i znao je da se to Saška zalepila za njega, kasno su zaspali, dobar seks ali ne samo seks , Kasno da bi nadjačali zvuke iz druge sobe.Kad su zaspali bilo je oko pola tri iz druge sobe se čuli zvuci novog početka, čuo je svoju ženu koja je bila ko zna u kojoj dimenziji i ponavljala vulgarnosti ko0j ejoj je Nenad govorio,kad je oko šest išao u W-provirio je preko terase, prizor koji je video onespokojio ga, Nenad je ležao na leđima a njegova Sonja j koristeći samoposluživanje upravo trpala monstruma u sebe i skakla kao na konju Počel smo da ustajemo oko 12h, ustao sam prvi,obukao kupaće gaće, skuvao četiri kafe i izašo na balkon,Nakon etnaestak minuta izašao je Nenad ali ne pre nego što sam čuo jutarnjri jauk moje žene koja je primala jutarnji kurac kao pečat ego superiornosti, mora da je strašno bolelo posle celobn(m)oćnog razvaljivanja,nije imala snage da ga odbije a verovatno joj nije palo napamet. Da umalo d zaboravim Nenad je izašao potpuno go sa poludignutim kurcem s akoga su s e cedili ostaci sperme pomešani sa sokovima moje žene. Ovaj šablon j ebio upućen meni, trebalo je da pokaže ko je alfa mužijak . Njih dve su izašle posle kupatila gotovo istovremeno moja žena je na sebi imala samo Nenadovu majicu, gotovo kao povodac novog gospodara. Saška je prevazišla sebe obukla je kratku svileni kombinezon moje žene ferari crvene boje,i time poništila sve eventualne prednosti koje je protivnička ekipa mogla zamisliti da ima. Nastala j ei izvesna neugodnost koj se očitovala u tome što Nenadov kurac bio u offu, moj se nazirao u stanju potpune akcije..Nenad se pokrenuo prvi prijavljujući se da ide u nabavku..Sačekavši malo naredih , da naredih ženama d a me sačekaju u krevetu ka d izadjem sa tuširanja. Nijebilo šanse da me ne poslušaju..

Нема коментара:

Постави коментар